Bezpłatna konsultacja
Doskonały serwis
Przystępne ceny
We wszystkich silnikach T zastosowano opatentowane śruby Yamaha Dual-Thrust, które zapewniają pełny ciąg do przodu i wstecz, ułatwiając manewrowanie ciężkimi łodziami.
Sterowany mikrokomputerem zapłon TCI gwarantuje łatwe uruchamianie i niezawodność niezależnie od warunków, a wysokowydajne alternatory zapewniają dodatkową moc, nawet po dłuższych okresach pracy na niskich obrotach. Silniki z serii T są jak prawdziwe „konie pociągowe” – zaprojektowane tak, aby nigdy Cię nie zawieść.
NAZWA | WARTOŚĆ | NAZWA | WARTOŚĆ |
---|---|---|---|
TYP SILNIKA | 4-SUWOWY | PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI | 1.85 (24:13) |
POJEMNOŚĆ | 997cm³ | ZALEZACAN WYSOKOŚĆ PAWĘŻY ŁODZI | L530 mm X:644mm |
LICZBA CYLINDRÓW/UKŁAD | 4/Rzędowy, SOHC | MASA ZE ŚRUBĄ | FT60GETL: 125.0kg,FT60GETX: 127.0kg |
ŚREDNICA X SKOK TŁOKA | 65.0 mm x 75.0 mm | POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA | oddzielnie, 25litrów |
WYDAJNOŚĆ MOCY W ŚREDNIM ZAKRESIE OBROTÓW | 44.1 kW / 5,500 obr./min | POJEMNOŚĆ MISKI OLEJOWEJ | 2.1Litrów |
PEŁNY ZAKRES ROBOCZY PRZEPUSTNICY | 5,000 – 6,000 rpm | SYSTEM KONTROLNY | Sterowanie zdalne |
UKŁAD SMAROWANIA | Mokra miska olejowa | SPOSÓB TRYMOWANIA I PODNOSZENIA | System Power Trim & Tilt |
UKŁAD PALIWOWY | EFI | CEWKA PRĄDOWA/ALTERNATOR | 12V -16A |
SYSTEM WYPRZEDZENIA | CDI | ŚRUBA | Opcjonalny |
UKŁAD ROZRUSZNIKA | Elektryczny z Prime Start� | UWAGA | Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28 |