Bezpłatna konsultacja
Doskonały serwis
Przystępne ceny
Unikalny, oszczędny układ wtrysku paliwa, mikroprocesorowy moduł sterujący, przyjazna dla środowiska technologia spalania i system redukcji hałasu zostały zaprojektowane do pracy w idealnej harmonii. Z kolei zaawansowany system diagnostyczny umożliwia przesyłanie danych dotyczących silnika i jego parametrów za pomocą łącza komputerowego, ułatwiając i przyspieszając jego obsługę serwisową.
Podobnie jak wszystkie silniki zaburtowe Yamahy z wtryskiem paliwa EFI, 200hp można bezpośrednio połączyć ze specjalnym systemem sieciowym, aby uzyskać dostęp do szerokiej gamy zaawansowanych cyfrowych wskaźników i instrumentów.
| NAZWA | WARTOŚĆ | NAZWA | WARTOŚĆ | 
|---|---|---|---|
| TYP SILNIKA | 4-SUWOWY | PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI | 1.86 (26:14) | 
| POJEMNOŚĆ | 2785 cm3 | ZALEZACAN WYSOKOŚĆ PAWĘŻY ŁODZI | L516 mm X643mm | 
| LICZBA CYLINDRÓW/UKŁAD | 4/Rzędowy, 16-zaworowy, DOHC with VCT | MASA ZE ŚRUBĄ | F200FETL:226.0kg,F200FETX:227.0kg,FL200FETX:227.0kg,F200GETL:2 | 
| ŚREDNICA X SKOK TŁOKA | 96,0 x 96,2 mm | POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA | – | 
| WYDAJNOŚĆ MOCY W ŚREDNIM ZAKRESIE OBROTÓW | 147.1 kW / 5,500 obr./min | POJEMNOŚĆ MISKI OLEJOWEJ | 4,5 l | 
| PEŁNY ZAKRES ROBOCZY PRZEPUSTNICY | 5,000 – 6,000 rpm | SYSTEM KONTROLNY | Remote control (F200F), Drive By Wire (DBW – F200G | 
| UKŁAD SMAROWANIA | Mokra miska olejowa | SPOSÓB TRYMOWANIA I PODNOSZENIA | System Power Trim & Tilt | 
| UKŁAD PALIWOWY | EFI | CEWKA PRĄDOWA/ALTERNATOR | 12 V – 50 A z regulatorem napięcia/prostownikiem | 
| SYSTEM WYPRZEDZENIA | TCI | ŚRUBA | opcjonalny | 
| UKŁAD ROZRUSZNIKA | Elektryczny z Prime Start� | UWAGA | Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28 |